maandag 19 oktober 2015

't Zit in de familie

De zin om nieuwe dingen te maken heb ik te danken aan de genen van 'ons moeke', mijn meter en grootmoeder langs mama's kant. Mijn zus kan er ook wat van.

Sinds een jaar waag ik mij aan de naaimachine. Ik ben bijlange nog niet volledig mee met de technische kant van de zaak en de frustraties lopen soms wel op wanneer de lappen stof binnenstebuiten en verkeerd aaneen genaaid worden, maar de uren vliegen voorbij als het plezant is. Het leuke van al vind ik dat je op korte tijd aardig wat kan maken.

Enkele weken terug kreeg ik de ingeving om een nieuwe handtas/tote bag te maken. Want let's face it, a girl can never have too many bags. Met het recente frisse weer kwam ik ook meteen in preterme kerstsfeer en besloot ik om maar twee kerstkousen te maken. Eentje voor mezelf en eentje voor de boyfriend.
Dit is het resultaat van een volledige werkdag zweten en vloeken:



Met heel veel dank aan de hulpvaardige en geduldige moeke om die irritante bollekes er aan te naaien.



Allez, tot de volgende hé!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten