donderdag 22 oktober 2015

Oktober favourites

November is al 3 dagen in gang! Tijd voor mijn favorietjes van Oktober:


Favoriete aankoop: Winterhoed uit de primark




Favoriete CD: Slongs Dievanongs - Goeien dag. Normaal gezien niet de muziek waar ik meteen naar grijp, maar deze is instant goedgezindheid op een plaatje.



Favoriete liedje: Gavin James - Book of Love. Al veel op de radio gehoord tijdens het werk en steeds kippenvel!


Favoriete restaurant: Balls 'n Glory. Hij is nu eindelijk in Leuven en ik heb hem natuurlijk al uitgetest. Beetje in de lijn van de hypes rond hamburgers, hotdogs en nu balls. 't Is heel simpel in Leuven. Je kiest je bal (2 soorten, waarvan telkens een ander type gehakt en een andere vulling), je kiest je purree (2 soorten) of slaatje en klaar is kees. Water is er gratis alsook fruitjes voor nadien. De prijs was ook nog eens schappelijk. 12 voor goed gegeten te hebben (vergeleken met +- dezelfde prijs voor een lekkere maar minihotdog van de Jeroen).


Favoriete TV-serie: Mrs. Brown's Boys, een ierse sitcom. Ontdekt tijdens een laat avondje TV-kijken. En amai. Hersenloze TV met megaflauwe humor maar oh zo grappig. Zelfs al moeten wenen van het lachen. Hier een nog redelijk beschaafd clipje:



Allez, tot de volgende hé! ;)

2 opmerkingen:

  1. Goeien dag Evelien!
    Die winterhoed staat je beeldig!
    Je blog leest als een book of love, en is voor mij (bijna ;-)) dagelijkse kost!
    Misschien tot in de Balls 'n Glory?!
    Knuffel!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo mag ik het horen, Inge! Balls 'n Glory is een date als Nane weer in België is? ;-)

      Verwijderen