dinsdag 1 december 2015

Blogmas #1: she-sheds

Blogmas. Bloggen tot Christmas. Simple as that. 25 blogposts in 25 dagen. Hopelijk vaar ik niet zoals mijn Donderdag Dessertdag. Beetje gefaald maar...
Kerst en nieuwjaar is de tijd voor nieuwe voornemens!

Dussss: Later wil ik een she-shed! Een she-watte? Een she-shed. De vrouwelijke variant van de man-cave en een ware Britse (?) hype. Uhuh, that's right. Ontdekte het enkele weken geleden op YouTube en ben sindsdien all the way gegaan op Pinterest met het pinnen van verschillende realisaties van she-sheds.


Wat heb je nodig?
- een tuinhuis
- likje verf en decoratie
- wat inspiratie
- wat creativiteit
- één of enkele hobby's

Het resultaat moet worden: een rustig, inspirerend plekje om te ontspannen en om te vormen tot een atelier, tuinhuis, werkhuis, leesplek. Anything is possible. Ik denk dat ik een combinatie wil van veel ramen, met een schildersezel, een naaimachine, een leuk zeteltje, minibar, mini wasbakje en een schommelstoel.


Eéntje als deze bijvoorbeeld:


Of zo iets:



En deze!


Ook dit nog: Keimooi voorbeeld van een she-shed in boekenthema

Maar ik vermoed dat je daar sowieso een bouwvergunning voor nodig hebt...


Allez tot de volgende hé (da's morgen al, blogmas #2 over Nigella!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten