woensdag 2 december 2015

Blogmas #2: Nigella

Nigella is zo fantastisch dat ze zelfs een label in deze blog verdiend. Ongetwijfeld ga ik nog ratelen over haar. Alom bekend in onze vriendengroep voor haar hi-larische compilaties op YouTube. Wees voorbereid:




Naast haar knappe verschijning (hell yeah, als ik er zo mag uitzien op mijn 55e), grappige voorliefde voor alliteraties, letterlijk hands-on koken en onpretentieuze gerechten heeft ze ook nog een interessante persoonlijkheid.

Ze is weer op TV op BBC2 met haar nieuwe reeks Simply Nigella, simpele gerechten die het leven wat gemakkelijker maakt.

So far heb ik al vier van haar boeken, altijd voorzien van een prachtig persoonlijk tekstje per gerecht:


  • How to Eat
  • How To Be a Domestic Goddess
  • Feest
  • Nigelissima
Nog vééél boeken te gaan, maar ik ben grote fan!

Allez, tot de volgende hé


Geen opmerkingen:

Een reactie posten